سوپر سنگ زمانی در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۳۱
1896
اطلاعات تماس
آقای جمال زمانی
051-36657778
09151162855
مشهد - بزرگراه پیامبر اعظم - کنار گذر - پیامبر اعظم 61 - بعد از سه راه اول - سمت چپ - سوپر سنگ زمانی

سوپر سنگ زمانی در مشهد

سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد
سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد سوپر سنگ زمانی در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۳۱
1896

سوپر سنگ زمانی در مشهد

خرید و فروش سنگ ساختمانی یکی از کار های بسیار مهم و حیاتی در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. پیمانکاران این عرصه می‌دانند که اگر سنگ را با دقت کافی انتخاب نکنند بعد‌ ها در فروش واحد‌ها دچار مشکل خواهند شد . معمولا انتخاب سنگ ساختمانی بر اساس ارزش پروژه ، مکان اجرای پروژه ، قسمت‌های مختلف پروژه و عوامل دیگر تعیین می‌شود . انتخاب سنگ مناسب و با کیفیت باعث زیبایی دو چندان ساختمان خواهد شد .

انواع سنگی که در ایران مورد کاربرد قرار می گیرند

سنگ تراورتن : سنگی که قابلیت کاربرد در همه بخش های ساختمان را دارد و برای کاربرد در ارتفاعات هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت .

سنگ مرمریت : سنگی که برای مکان های داخلی به ویژه کف واحد ها مورد کاربرد قرار می گیرد و قیمت تقریباً مناسبی هم دارد .

سنگ گرانیت : این سنگ اغلب در مکان های صنعتی و پر تردد به کار می رود و مقاومت فوق العاده زیادی دارد .

سنگ مرمر : این سنگ را برای مکان های ویژه و جذاب که نورپردازی های خاص دارند استفاده می کنند. قیمت سنگ مرمر فوق العاده زیاد می باشد .

سنگ خارجی : سنگ هایی که به ایران وارد می شوند مانند سنگ های امپرادور و سنگ های گرانیت چین و برزیل در این گروه می باشند. این سنگ ها هم در مکان های تقریباً لوکس کاربرد خواهند داشت .

مزایای خرید سنگ از ایران سنگ

ارائه صادقانه تمام اطلاعات مربوط به هر سنگ اعم از نام معدن ، کیفیت و موارد مربوط به دیتای جرئی تر سنگ ، ارائه قیمت تولیدی و مطمئن ، تضمین دوام و کیفیت سنگ خریداری شده مطابق با صحبت های قبل از خرید ، مشاوره رایگان در خصوص جنس ، کاربری ، کیفیت و قیمت سنگ ، موجودی همیشگی حداقل متراژ هر جنس سنگ در تمامی ابعاد روتین ، پشتیبانی 24 ساعته از لحظه مشاوره تا لحظه ارسال بار ، امکان خرید حضوری و بازدید از مجموعه و سنگ انتخاب شده ، امکان خرید غیر حضوری و ارسال محصول مطابق با نمونه ارسال شده ( تصویر سنگ یا خود نمونه سنگ حقیقی ارسال شده ) ، آمادگی عقد قرار داد با مجموعه های دولتی و نیمه دولتی ، امکان تولید و تامین سنگ برای سفارشات انبوه داخلی و صادراتی

نکات انتخاب سنگ ساختمانی

عدم جذب زیاد آب که سنگ را متلا شی یا حل نکند  آلوده به مواد طبیعی و مصنوعی نباشد، باربر نباید کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع مقاومت فشاری برای قطعات داشته باشد، سالم و عدم شیار، ترک و رگه‌های سست در بافت سنگ ساختمانی ، در برابر شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط قابل تحمل باشد ، عدم خلل و فرج و پوسیدگی ، مقاوم در برابر باد، یخبندان، تغییرات دما و کلیه عوامل فرسایش ، مقاوم در برابر محیط‌‌های شیمیایی، اسیدی و قلیایی و عمل آبکافت و اکسیداسیون ، یکدست و یکنواخت ، مقاوم دربرابر سایش

خرید سنگ ساختمانی یکی از مهم ترین نکاتی هست که ساختمان سازان و معماران بیشتر به آن توجه می کنند . همچنین سنگ به عنوان یکی از مهم ترین متریال ساختمان نقش مهمی در زیبایی و دوام اجزای یک ساختمان دارد . با توجه به تنوع زیاد سنگ های ساختمانی در ایران گاهی انتخاب نوع سنگ مناسب در بخش های مختلف ساختمان خریدار و انبوه سازان حوزه ساختمان را دچار سردرگمی می کند.همچنین باید در انتخاب سنگ نکات مهمی از جمله اینکه برای چه محیطی استفاده می شود و یا مقاومت سنگ در برابر سرما و گرما و ... را در نظر گرفت .

برای دریافت اطلاعات بیشتر از خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید .

کلمات کلیدی :

سوپر سنگ زمانی در مشهد آدرس سوپر سنگ زمانی در مشهد شماره تماس سوپر سنگ زمانی در مشهد
پیامک      تماس     09151162855
تماس     051-36657778
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی